Borderline -leva med en diagnos

2008-10-28
12:51:16

0_0
Idag ska jag över till mormor, fast lite senare, vet inte vilket tåg Emelie & Lisa tar ännu, men det är då så har lite tid o skriva^^

Jag blev sugen på korvstroganoff igår så det ska vi äta idag - men mamma är sjuk, dunderförskyld och jävlar om hon smittar mig :@ ^^ - så maten kanske blir senare än vanligt för hon ligger och sover!
Jag vill INTE bli sjuk nu, praktik i 5 veckor snart och jag älskar praktik, jag lever för den<3
Önskar vi hade praktik typ 3 dagar i veckan^^ Fatta vad skönt?!
Man lär sig så mycket på praktiken plus att det är så jävla kul, man lär sig mer på praktik än teori, att vara i skolan dag in och dag ut är så jävla tråkigt. Jag vill bara ha praktik, speciellt om man hamnar på ett bra ställe!
2 st i klassen har hamnat på min mammas jobb, Fredrik & någon tjej, hon visste inte namnet:P
Men det var inte jag iallafall ;P
Hon kanske kommer vara handledare till någon av dem, man vet aldrig^^

Skrev igår att jag skulle höra om Darin & Kat Deluna låten var bra - fixade den och lyssnar på den just nu och kan ju säga att Darin har överträffat sig själv - den är bra! Kat Deluna är ju bra, och låten liknar hennes andra låtar^^

Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på min musik, och drömma om....Westlife<3

pussen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: