Borderline -leva med en diagnos

2008-11-10
18:19:10

jag kommer att dö..
kl. 5:40
Då ringer väckarklockan imorgon bitti, och på onsdag & på torsdag.
6:10 går första bussen. 6:21 går andra bussen.
Egentligen skulle jag inte behöva ta första bussen, men på morgon får man göra det - när man halvsover, ni vet.
7:00 - då börjar jag.
15:30 - då slutar jag.
Ledig fre,lör & söndag. Emelie kommer :)
Sedan jobba igen - men tider vet jag inte, tittar det imorgon.

Jag kommer dö. Jag är morgonpigg - men eftersom jag mår illa varje morgon, så är det svårare.
Jag blir lätt åksjuk & det första man typ ska göra är att sätta sig på en buss, när man redan mår illa.
Ingen roligt. Inte alls.

Men det ska bli jävligt kul o praktisera. Så jävla kul att jag skulle kunna gråta - glädjetårar!

Jag ska väl dra hemåt nu - om låten kan bli klar någongång?!

Som ni kanske förstår blir det inte mycket bloggande, men ska försöka så ofta jag kan!
De dagar jag är ledig vill säga:)

Men gud - låten blir aldrig klar.
Nej fan, nu ska jag fan köpa lunch till imorgon och sedan titta lite TV & sova:)
pusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: