Borderline -leva med en diagnos

2008-11-22
18:03:39

§
Hejsan!

Det blir ett inlägg i allafall idag - jag har spelat sims så har inte kunnat skriva + att jag har ätit middag precis och ska typ gå hem nu så passar på o skriva lite!

Skrev igår att jag borde skriva något vettigt men kommer inte på något, förutom att det är jävligt mycket snö ute, det är inte vettigt men men..
Anna Bergendahl åkte ur idol igår - kan ni fatta?
Hon om någon borde åtminstonde vara top 2.
Hon & Kevin ville jag se i finalen, men nu vill jag se Kevin & Robin i finalen!

Något annat att klaga på: Jävla föräldrar som köper smällare till sina ungar. Ungarna smäller ju dem överallt - i portarna & bakom hörnen.
Tänk er själva - ni kommer gående och ska bakom hörnet och helt plötsligt - BOOM!
Du flyger åtta hundra meter och hjärtat har sagt upp sig.
Springande asgarvande ungar.

Nej fyfan för det. Och de som känner mig IRL vet att jag är rädd för smällare - tycker det är fint på nyår men där kan man prata om rädsla. Jag måste vara nära en dörr annars går jag inte ens ut helst.
Så - föräldrar. DET OLAGLIGT FÖR BARN ATT HA SMÄLLARE.

Nog om det, behövde nog bara skriva av mig & hoppas att någon tar till sig. Är det 18-års gräns på smällare eller 15-års gräns?
Det borde vara 20-års gräns.

Nu ska jag dricka upp julmusten och pallra mig igenom snön hemåt.
Imorgon tänker jag inte gå utanför dörren ens. Så ska köpa mat & allt nu ^^

Men är ledig på onsdag - skriver då och kanske, kanske kan jag hinna skriva något litet när jag "jobbar".
Vi får se.

Herrå pusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: