Borderline -leva med en diagnos

2008-11-07
07:29:22

en tidig morgon
Jag vaknade med en dundrande huvudvärk, täppt i näsan, ont i halsen. Allmänt hängig.
Jag vill inte bli sjuk nu, praktiken börjar på måndag, jag tänker gå dit och vara där alla dagar som jag ska, fastän jag har 40 graders feber. That´s it.
Ingen frånvaro alls.
Japp så är det.




Godmorgon!
Jag har fixat hänglås till omklädningsskåpet på "jobbet", praktiken.
Det som nästan är roligast, förutom att man får ta hand om människor, och när de säger tack, så är det att vi nu kommer få ha på hos sjukhuskläder!
Fatta vad kul! :)
Man blir ju en riktig heeting haha, nej men skämta, jag tycker det är så kul o ha på sig såna kläder, skulle kunna ha dem varje dag hela tiden!

Jepps, nu ska jag äta något, frulle...typ.

Jownpanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: