Borderline -leva med en diagnos

2008-05-30
08:24:31

jag vill att du ska dö.
Hur kan något göra så jävla ont i hjärtat, i hela kroppen.
Jag vill skära upp och kasta bort alla känslorna, men det går inte.
De sitter så djupt. Nu ska man börja gå hos en psykolog också.

Jag vill vara glad. Jag vill vara positiv men negativitet omringar mig som ett mörk moln med blixtrar av känslor som åker i genom mig, som jag inte vet vad jag ska göra av eller vad det är för känslor. 
Dö, och inte ha några känslor kvar är en jättebra utväg.
Men den utvägen tänker jag inte ta.
Tänker vara stark. Försöka iallafall.

Ni som inte vet vad jag pratar om kan inte förstå, ni säger att ni förstår men det gör ni inte.
Tack för att ni bryr er, det är det jag behöver veta och jag älskar er.
Men ni kan inte förstå om ni själva inte varit med om det.

Jown

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: