Borderline -leva med en diagnos

2008-05-23
16:17:22

.
Nu har jag bytt bloggportal, heter det så?!
Därför har jag inte skrivit mycket inlägg idag, skönt kanske ni tycker men iallafall.
Har faktiskt funderat på att ta ett break en vecka eller så, fast ska väl fundera på det och ska jag vara ärligt, kommer det nog ändå inte att hålla.
Men nu har man det gjort också så nu måste jag komma ihåg adressen:
www.publishme.se




En liten snabb uppdatering.

Idag efter skolan gick jag till Torvalla och blev upphämtad av Tomas och körde o hämtade Jim och sedan bar det av till Handen och där mina vänner, köpte jag nya skor. Eller ja, jag betalade inte (a)

Nya skor, svarta, Me like.

Sedan köpte de andra lite på gröna skylten och sedan åkte vi hem och nu sitter jag här och ska snart käka chorizo(stavning?)


Jown

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: