Borderline -leva med en diagnos

2008-05-19
12:43:35

@
Det här är mest för mig själv men ni får ta del av den - min egna komihåglista!

1. Fixa ledighetslapp
2. Lämna in diabetes hemuppgiften
3. Göra klart hemuppgiften om Läkemedel
4. Köpa ballerinaskor
5. Åka till Grönan
6. Titta när treorna springer ut
7. Titta när Verra springer ut i Nynäs
8. Fixa Skolavslutningskläder

Det är det jag måste fixa/göra innan den 10 juni - skolavslutningen ;)

Jag ska fixa ledighetslapp för att jag måste vara ledig den 4 juni när de andra ska på teater. För jag ska inte med lalala för jag ska till kuratorn och det tycker jag är 100% mer viktigare än att titta på en teater, Djungelboken.
Visst jag har aldrig följt med på något förutom Fredrika dagen men jag var inte utklädd så det var inte helhjärtat, men det skiter jag i faktiskt.
Och har försökt boka upp mig på annat dessa dagar för jag gillar inte. För mycket folk. För trångt.
Nejtack det klarar jag mig utan!
Därför tänker jag inte avboka kuratorn! Fast den här gången så tänkte jag inte på att vi skulle på teater, hade glömt bort det men kom ihåg det igår och blev väldans glad (a)


Jown


Kommentarer:

låter som att du har lite planer :)

2008-05-19 @ 12:50:28
#2: Johanna

Jo, jag har ju det för en gångskull!

2008-05-20 @ 09:33:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: