Borderline -leva med en diagnos

2008-03-28
13:51:54

Tha Blogg

När jag skaffade min blogg så skrev jag nästan aldrig. Och jag hörde folk prata om att det är som en vana, att man skriver om minsta lilla och jag tänkte : What? - nej men gud så är det väl inte.


Men nu känner jag precis likadant. Jag skriver för min egen skull, när jag känner att jag behöver skriva av mig om något, min barndom eller något som hänt under dagen. Jag skriver också för folk som vill läsa, som jag inte träffar ofta blandannat.
Och för folk som bara läser den som kanske haft en liknande barndom på något sätt som vill läsa.
Jag skriver inte bara om min barndom, jag skriver om allt som jag vill skriva om, allt som faller mig in.
Långa som korta inlägg.

Hoppas fler hittar hit !

xoxo Johanna


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: