Borderline -leva med en diagnos

2008-03-13
08:39:45

Gomorrn med spysmak
Morrn, jättebra början på morgonen, inte.

Vaknade av att kudden var blöt, gråtit i sömen, vad drömde jag egentligen?
Tänkte ha jeans idag, men dem är borta? Skitirreterad, så har mjukiskläder på mig och ser ut som ett fläskberg. Mer än vanligt iallafall.
Tar bussen, fullt med massa ungdomar som är så barnsliga som bara den.
Tar nästa buss 835, stinker i hela jävla bussen, och jag visste ju inte vad som hade hänt, helt ovetandes sätter jag mig längst bak och då märker jag, spya. Euuw.
Någon hade spytt på bussen och jag är alltid åksjuk och det här gjorde inte saken bättre.
Jag tänkte : oh no ska jag också spy nu, på bussen, mitt bland allt folk. Det fanns inga platser fram, ofc, så jag fick sitta där och ha spyan jättenära och jag tänkte , jag klarar inte det här. Jag måste av, men jag satt kvar. Hela vägen.

Nu är jag i skolan och mår superduperilla.
Jag vill hem. Nu. Nu och bara spy, känns så skönt att spy när man verkligen behöver det. fast det är inge roligt att spy. Jaja nog om detta.
Blev ett väldigt äckligt inlägg att läsa men tänk då mig som fick utstå denna lukt.

Y

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: