Borderline -leva med en diagnos

2008-03-05
20:16:31

Fan
Jag vill verkligen, jag vill ta bort all negativitet som jag har inom mig.
Det blir inte bättre men hur ska jag få bort det?
Jag försöker verkligen tänka positivt, men varje gång jag tänker på exempel skolan, känns det tungt i bröstet och jag försöker tänka positivt, att jag verkligen måste gå.

Jag älskar verkligen Omvårdnad. Det är jag. Det känns så rätt. Det är det jag vill jobba med.
Men det märks inte hur mycket jag gillar det. När jag väl är där märks det, men jag vill inte åka. Jag vill verkligen inte. Nemas problemas att gå upp på morgonen, går upp runt 8 tiden varje dag, oavsett om det är lov eller skola,  På kvällen innan känner jag att jag måste till skolan men då kommer stenen i bröstet tillaka och jag försöker tänka bort det, det är inte lätt och när jag ska åka, då går jag förbi bussen och går hem till Jim. För att spela Sims, för att komma bort från allt.


Jag vill känna som jag gjorde i höstas, så där bra, jag älskade skolan , jag längtade.
Men nu, fuck off school bye bye...
Jag vill det, men hur ska jag få bort negativiteten och hur ska jag sluta känna att det är skitjobbigt att vara i skolan, när jag väl är det I smile, I´m happy. Möter my dudes, men det svåraste är att verkligen åka till skolan.

Ska fixa möte med en lärare, med mamma och mig. We need some serious talk and work things out.
Detta funkar inte, vill inte att mitt skolarbete ska bli lidande. But how?

Jag hatar torsdagar mest, inga omvårdnadsämnen, känns värdelöst att åka då eftersom jag inte har några omvårdnadsämnen, jag valde ju faktiskt omvårdnad, då borde man ha det varje dag.


Yoniz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: