Borderline -leva med en diagnos

2008-03-08
09:31:58

Barnet inom mig

Barnet inom mig skriker efter hjälp
men jag vet inte vad jag ska ta mig till
jag har försökt men jag kan inte hantera det.
Det är som om jag önskar att hon inte ska finnas till
önskar att hon ska försvinna
utplåna henne helt från mitt liv
trots att hon är en del av mig känner jag mig så ledsen och arg
tänker på henne som om hon vore någon annan
och försöker intala mig själv att allting hände
hände henne, inte mig.
Och när jag tänker på henne känns det hemskt,plågsamt och sorgligt
jag tränger undan henne
jag var hjälplös då
och jag känner mig hjälplös nu.
När jag tänker på henne eller pratar om henne
tänker jag inte bara på henne utan ser henne framför mig
ser smärta, skräcken, sorgen och tårarna
men det finns inget jag kan göra
jag blir rädd och det känns som om det är för henne


Yoniz


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: