Borderline -leva med en diagnos

2008-03-11
12:31:00

.
Jag tror att jag inte har skaffat pojkvän eller har så många killkompisar pga det som hänt i min barndom. Det låter väl vettigt?

Jag har blivit sviken av många manliga och kvinnliga vuxna. Socialutredarna var två kvinnor och de anmälde utan min vetskap, de har jag blivit svikna av. Min så kallade pappa. De två som sexuellt uttnyttjade mig vid olika tillfällen, de är män.
Så mest män. Det är männen som har gjort "det värsta".
Därför tror jag att jag inte vill umgås med män, pojkvän vill jag ha men jag är rädd. Rädd för killar/män.
Blir osäker med dem. Nervös.

Ja, det var vad jag kom på idag.
Idag mår jag inge bra, ska till kuratorn imorgon, det är därför. Jag är jättenervös. Börjar kallsvettas bara jag tänker på det, men jag måste gå, jag behöver hjälp.

J

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: