Borderline -leva med en diagnos

2008-06-09
13:22:35

Jag erkänner;
Jag erkänner, jag ljuger om det för alla till och med mig själv, men inte nu längre. 
Det har kommit tillbaka. Jag orkar inte dölja det längre. Jag har fått nog.


Jag är rädd,rädd för mig själv.
Jag trodde att den perioden i mitt liv aldrig skulle komma tillbaka.
Jag litar inte på mig själv.
Ska jag ignorera detta eller ska jag ringa och säga det här?
Vad kommer att hända då?
Är jag beredd på konsekvenserna?'
Kommer de att ta mig på allvar då?
Eller kommer de att avfärda det som mindre viktigt?
På ett sätt vill jag inte att det ska hända
men en del av mig vill det.
Känns som om det är den enda utvägen.
Bara en gång. Jag tror inte att jag vågar.
Ska jag ta risken?
Jag vill inte, bara visa att jag inte orkar mer.
All negativitet kanske försvinner?
Jag vill bara att något ska hända,
känns som om allt står still.
Jag vill inte, bara visa att jag inte orkar mer.
Jag har fått nog.

Jown

Kommentarer:
#1: ellinor

du vet att det bara är att ringa om du behöver. jag kanske inte är tills å mycket hjälp alltid, men du ska ändå veta det. JAG BRYR MIG <3 hjärta

2008-06-09 @ 23:00:59
#2: ellinor

du vet att det bara är att ringa om du behöver. jag kanske inte är till så mycket hjälp alltid, men du ska ändå veta det. JAG BRYR MIG <3 hjärta

2008-06-09 @ 23:02:46
#3: ellinor

du vet att det bara är att ringa om du behöver. jag kanske inte är till så mycket hjälp alltid, men du ska ändå veta det. JAG BRYR MIG <3 hjärta

2008-06-09 @ 23:03:13
#4: Johanna

:) Tack!

jagälskardig<3

2008-06-10 @ 09:45:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: