Borderline -leva med en diagnos

2008-06-05
17:25:08

/

Jag har sagt att jag ska dit imorgon, men nu så vet jag inte.
Jag velar fram & tillbaka.
Jag vill, men ändå inte.
Jag tänker för mycket.
Jag vet att jag ska utsätta mig för sociala sammanhang, kognitiv behandling.
Men jag vill verkligen inte. Speciellt inte när det ska vara människor jag inte känner där.
Jag vill, men vet inte om jag ska.
Är jag redo för det?
Redo för att utsätta mig själv för det, jag är inte beredd..
Jag vet att jag inte är beredd.
Bara jag tänker på det så skakar jag i hela kroppen, jag vill men ändå vet jag hur jag komemr att må inombords.
Ska jag, eller inte?
Fan. Bara för att det närmar sig så kommer panikkänslorna fram.
Måste sluta tänka på det.

Jown


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: