Borderline -leva med en diagnos

2008-01-20
16:14:48

Söndag
Denna helg har gått ut på att sova, spela sims 2 ... Jag har tjockat chips och druckit cola... det låter kanske kul och slappt, slappt vare men kul vettefan.
Jag valde själv att det skulle vara en slappa-helg för Emelie var på läger, då tänkte jag : Härligt, då ska jag bara slappa, sitta vid datan och tjocka chips och läsk, men det var ju ingen kul.
 Lite kul kanske, men kunde vara trevligare om Emelie hade varit här.

Imorgon skola, med ett nytt schema, inte kul alls. Tycker inte om vårat nya schema, längre dagar, Och Ellinor, den paddan har ju ingen svenska för den har hon redan betyg i, så hon har sovmorgon jättelänge en dag , då kan hon komma efter lunch lix, padda på henne!

Gosh XD  Kom och tänka på en sak, vi har skridskor imorgon och jag ville så gärna vara med för man behöver bara prova och man får åka hur man vill ( man behöver inte vara med på lekarna och det passar mig utmärkt), så har jag stuckat tån, eller brutit den kanske, det gör skitont, men hoppas det är bättre imorgon, kan ju kanske bara stå i skridskorna på isen ^^ hah

Puss & Kram <3

Kommentarer:
#1: ellinor

haha nej jag är ingen padda, jag har bara väldans tur :D men jag känner på mig att de där morgonarna tillslut kommer att bli rätt så sega.. så kommer nog att komma innan lunchpå onsdagar
och äta med er istället :)

2008-01-20 @ 18:29:00
#2: Yoniz

Ja, gör så XD
Du är en padda, det bara är så ^^

2008-01-31 @ 08:08:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: