Borderline -leva med en diagnos

2008-02-21
08:55:55

Torsdag
Har inget speciellt att skriva. Känner mig allmänt konstig idag. Kan inte förklara.

Försöker få kontakt med Eva för att fråga om Emelie får följa med imorgon, om hon inte får, ska jag bombhota skolan höhö ! *inte*
Nej men då blir jag ledsen faktiskt och tänker ta med henne iallafall ^^
Varför skulle hon inte få ?. När vi har provet kan hon ju vänta i hemvisten så det borde inte vara något problem. Tycker jag.

Emelie kommer ikväll, kärlek på henne <3
Hon är så söt som kommer sent ikväll för att jag verkligen behöver henne.
När jag sa det så började hon nästan gråta, jag med för den delen.
Mycket gråt de senaste dagarna.

Skriver kanske senare.


xoxo Johanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: