Borderline -leva med en diagnos

2008-02-12
12:00:49

Sticker i fingrarna
Jag känner att jag vill skriva, det sticker i fingrarna. Jag vill skriva men jag vet inte vad jag vill skriva,eller om vad.
Jag bara känner att jag vill få ut något, jag vill få fram något men jag vet inte vad det är.
Det känns skitjobbigt.



[Tar en paus i skrivandet]

Kan väl skriva att jag har varit hos läkaren, har fått pencillin. Ska dit på återbesök den 20 februari, samma dag som jag ska till tandläkaren, och som Ghelu Mae fyller 18 år. Jag är inte lite avis.

Den dagen är det tearer också men det måste jag skippa, måste bli frisk, hellre det är teater.

Återkommer kanske senare idag, då kanske jag vet vad jag vill skriva, få ut liksom.

xx // Yoniz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: