Borderline -leva med en diagnos

2008-02-08
08:15:41

QX Gaygala 2008
OH I LOVE IT , I really love it!

Jag tittade på gaygalan igår på fyran och jag älskar det.. Peter Jöback har så fina ögon!
Okej, inte bara därför jag älskar det, jag älskar homosexuella. De är såå balla, att de vågar?!
Tidningen QX - jag vet faktiskt inte om man måste vara medlem för att läsa men tror inte det. Hoppas inte^^

Jag gillar mer gaykillar - sorry girls , men jag gör det. Jag gillar att de vågar vara sig själva fastän de vet vad de kan råka ut för i dagens samhälle, vilket jag tycker är dåligt, det här är 2008 , inte 1800- talet.
De är öppna med sin läggning, jag tycker det är jättegulligt om man "kommer ut" tidigt också, jag är lite crazy men det är jättegulligt.

Hah om någon homosexuell läser detta tycker han/hon säkert att jag är konstigt som tycker de är gulliga!?

Jag tycker en sak är konstigt, det är om man kallar homosar för bög/lebb osv tar man åt sig. Jag skulle faktiskt inte ha gjort det. Om någon skulle säga jävla straight tar man ju inte åt sig, för man är ju det, fast om någon skulle säga jävla flata till mig skulle jag ta åt mig för jag är ju inte, samma sak borde kanske vara med dem, om någon säger flata till de kan de ju säga: tack, för det är ju de de är.
Fast man tar ju åt sig om de säger de på ett elakt sätt, och det är väl oftast så man får höra det, tyvärr.
När jag säger bög så menar jag inget taskigt , det beror på tonläget och hur man säger det.
Man kan ju säga : jävla bög
eller : du är så bög
det sistnämnda är ju "bra" - man säger det på ett snällt sätt lix.

Kommer kanske kommentarer om det jag skrivit men jag är velig, jag fattar att man kan ta åt sig om de säger de på ett elakt sätt, men också att om man säger det "snällt" så bör man ju inte ta åt sig.

Det jag menar är :
- Jävla bög = Ta illa upp
- Du är så gay/bög = Ta inte illa upp!
 
Förlåt om jag sårar folk när jag skriver så, men jag menar inget illa.  I love gay <3

xoxo // Johanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: