Borderline -leva med en diagnos

2008-02-17
16:54:00

Mitt liv

Allt är från socialens papper och utredning 2004, så detta har hänt.
Övergrepp inom familj och släkt

Kommer ej publicera denna del förutom vissa fragment. Pappa kan få kortslutning och slå okontrollerat.
Socialtjänsten plisanmälde, 2004-06-22, de övergrepp som Johanna berättat om.


Vill bara förtydliga ang. Övergreppen att det är en person utanför familjen.

 

På grund av socialen litar jag nu inte på vuxna och har därför svårt att prata om mina problem med någon proffessionell person. Jag fick ej veta och jag ville inte att de skulle göra en anmälan. Jag fick reda på det genom att läsa papperna vi fick hem och där stod det att de hade anmält det.
Jag ville inte anmäla det för jag visste att det inte fanns några bevis.

xoxo//Johanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: