Borderline -leva med en diagnos

2008-02-29
09:48:42

Fredag
Kan inte fatta att det bara är helgen kvar sedan är lovet slut, så jävla tråkigt.
Vill ha mer lov, fast det är bara 2-3 veckor sedan är det lov igen, tror att det är 1,5 vecka eller 2 veckor kvar ^^
Det är ju härligt, sedan praktik 4 veckor, japp 4 hela veckor - så jävla underbart!
Det är det jag tycker om mest - det praktiska!

Ja, idag kommer Jim hem - :(

Kan inte han vara borta typ hela helgen så jag kan fortsätta leva livet jaoo haha!
NI undrar säkert vad jag gör?!
Jo jag spelar sims off course, men jag lyssnar på musik, dansar och äter gott, är ensam och det är så härligt!
Det krävs inte mycket för att jag ska vara nöjd!


Johanna

Kommentarer:
#1: Sophie

Tre veckor tills påsklovet ;) Njut av helgen Gumman så ses vi på Måndag!

2008-02-29 @ 12:10:37
#2: Johanna

Tre veckor ? :/ fuck

Ja, njuta ska jag göra, sedan börjar helvetet igen.

PUSS

2008-02-29 @ 15:55:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: