Borderline -leva med en diagnos

2008-02-15
08:41:16

Fredag
Äntligen fredag!
Okej, jag kommer inte in på min nya data så måste fråga data - fredde om det , jag frågade o han sa någonting med Administratör. men det finns inget sånt.  :S

Kan bara logga in med ett andvändarnamn "Yoniz" - lösenordsledtråd är qwerty , prövat det men funkar inte.
Hr verkligen prövat ALLT man kan tänka sig som lösen men vafan, funkar inte.
Ja tror data-fredde tycker jag är jobbig, för jag är iq badboll fan.

Men åh, får väl ta tillbaka den så han kan logga in på sitt datakunniga sätt och ändra lösen så jag kan komma in sedan.

Jag var verkligen jätteglad igår. YES YES tänkte jag så kommer jag inte in på den :(

Bajs.

Nu ska jag ha omvårdnadslektion baj baj puderpaj <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: