Borderline -leva med en diagnos

2008-02-12
13:12:18

Försvinna.
Bara gå, inte titta bak.
Försvinna.
Komma tillbaka, som en helt ny person.

image10


Jag skulle vilja åka någonstans, vara där i något år eller två och sedan komma tillbaka.
Min dröm är att flytta utomland i något år, inte känna någon, bygga upp mitt liv med helt nya personer. Ett helt nytt ställe. Bara ha kontakt med någon hemifrån, bara en endaste. Så att folk vet att jag lever. Någon som kan säga det till folk som bryr sig. Börja om. Födas på nytt. Jobba. Få familj.

Det är det jag vill.

xoxo // Yoniz

Kommentarer:
#1: Sophie

Åhh så underbart (A) Alla drömmer nog om att få komma iväg en stund , håll ut gumman snart lov iaf ;)Känns väl bra?

2008-02-12 @ 19:51:08
#2: Johanna

Japps, jag vill verkligen. NU
Jo, underbart!

2008-02-13 @ 09:33:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: