Borderline -leva med en diagnos

2008-02-04
15:42:38

Festen
Heej!

Festen i Ösmo. Det var roligt!
Det gick bättre än väntat, det var roligare än väntat.
I början är det alltid kul när man träffar alla och pratar, men sedan blir det alltid tråkigt..
Det dåliga är:
1. Aldrig musik, om det är det så är det tråkig musik, gammelmusik.
2. Alla bara pratar
3. Alla under 18 anses som "ivägen" eller "jobbiga" 
4. Egentligen är det bra men... Får ej dricka om man ej fyllt 18
5. De köper läsk till grogg - de tar barnens och ungdomarnas läsk så vi får inget gott o dricka.
6. Alla bara klagar på allt & alla

Nu låter min släkt som fyllesvin och några är ju det, men INTE alla. De som inte är det åker hem tidigt för de tycker också att de blir tråkigt!

Vi har faktiskt haft riktigt roliga fester...Men inte alltid och det är de dåliga jag kommer ihåg.

Men nog om det, jag skrev ju att det blev roligare än väntat.
Emelie ringde Ellinore och Simon och de kom över för vi hade verkligen inget att göra så då tänkte vi att vi kunde ha roligt med de istället för att dö av uttråkning!
Hon ringde Stoffe också men han orkade inte, latmask ! (ska jag säga)
Men iallafall de kom över och vi tog jättefula bilder och Emelie dansade för släkten, SKITDUKTIG!
I´m proud of you bitch ;)
Vi var i Emelies rum och hade musik och tog bilder och pratade en massa och sedan följde de mig,Pep och Jim till tåget där jag fick en puss av Simon, Emelie och Ellinore, Lucky me (a)
Gud, vilket långt inlägg men det är mycket att berätta, förlåt!

image9
Bjuder på denna bild som är tagen några timmar innan festen!


Puss & Kram <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: