Borderline -leva med en diagnos

2008-02-07
13:17:50

Data
Just nu har jag datakunskap och de andra i klassen väljer sina val och diskuterar (väldigt högt) om vilka val man ska göra OCH varför man inte ska si och så.

Det är tydligen det lektionen ska gå ut på. Jag är redan klar , duktig flicka är jag,

Jag frågade vad man kunde göra med den bärbara datan hemma , ska ta med den till skolan ( om jag får), så ska dataläraren titta och se vad som är fel. ^^'
Snäll han är!



Hoppas jag får för Jim! Det är ju hans data lix,!


Puss & Kram <3

Kommentarer:
#1: Sophie

ja men viktigt att man kollar alla för-och nackdelar vettu ;)
Men vad blev det da, teckenspråk?

2008-02-09 @ 13:41:30
#2: Johanna

jojo !
Japp, teckenspråk..
I trean vill jag ha folkhälsokunskap och religion ^^

2008-02-11 @ 07:37:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: