Borderline -leva med en diagnos

2008-02-13
14:34:09

Bloggandet
Jag har bloggat mycket nu på sistonde.
I början visste jag inte vad jag skulle skriva om, men tänker att det ändå inte spelar någon roll om vad jag skriver för man kan välja att läsa eller inte, Right?
Fast vissa saker kanske man intre vågar skriva om.
Jag vill skriva om så mycket men vet inte vart jag ska börja, eller vill börja.
Och vissa saker vet jag inte om jag vågar skriva om. Är nog rädd för vad andra ska tycka om vissa saker, för kanske förklarar konstigt så att folk uppfattar saker fel.
 
Det jag skrev förut om att jag funderade på att ta bort bloggen, inte då!
Jag var på dåligt humör, då blev det så.
Fast det skulle vara kul med kommentarer förstås  ;)

Jag har kommit på att efter studenten 2010 ska jag, när folk som minst anar det försvinna.

image11
Tänk och bara få försvinna till ett annat land och börja om på nytt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: