Borderline -leva med en diagnos

2008-02-04
15:25:05

:)

Hej alla!

Jag lovade ju att jag skulle skriva mer om det blev skilsmässa eller inte mellan Leffe & Carina, när jag visste mer alltså. De har ju hållt på och det är så mycket skvaller och skit just nu så man vet ju aldrig säkert förrän man frågar familjen.

Så här är det, Carina kom ju tillbaka till Leffe pga svartsjuka och hon vill ha kvar huset. Men sedan stack hon...Igen.
Så det blir skilsmässa iallafall. Leffe chattar ju med en annan tjej så Carina blev svartsjuk, Carina hade ju en annan men det gick ingen bra, han var för fjollig tydligen men iallafall.

Vet inte vad jag ska tycka, tänka om detta.
Jag tycker ju synd om familjen, off course.
Men annars vet jag inte. Familjen mår ju inte så bra men det är ju bättre men ändå, och på ett sätt kan jag förstå det, men ändå inte.. För när mamma och min så kallade pappa skiljde sig blev jag ju jätteglad, det var ju en sten som lyftes bort från mina vingar, jag var ju inte ett dugg ledsen, sur, arg liksom, jag ville ju att de skulle skilja sig. Jag var jätteglad!

Men de vill ju inte, så de är ju ledsna, arga & sura. Men ändå glada, för de vill ju se sina föräldrar lyckliga.
Vet inte vad jag ville få fram av detta inlägg, behövde nog skriva av mig och jag lovade ju att skriva mer om detta så nu har jag det !


Puss & Kram alla söta männiksor som läser !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: