Borderline -leva med en diagnos

2008-02-12
15:25:51

12 Januari 2008 15:19 - 15:26

Skrivit mycket idag men detta är det sista. För idag alltså.
Fast funderar på att ta bort bloggen. Jag vill att fler läser och kommenterar men det gör folk inte. Kanske måste göra mer reklam för bloggen?!
Jaja, nog om det.


Nu är jag äntligen klar med engelskan, skulle skriva om boken vi läst - Stone Cold! - Skitdålig bok btw..

Imorgon är det matteprov, sedan på torsdag engelska prov.
Ja, jag SKA till skolan imorgon. Jag MÅSTE.
Eftersom jag ska vara ledig den 20 feb, onsdag nästa vecka måste jag gå till skolan nu..
Vill ha fredag. Fast helst lov. Fast det är inte långt kvar.

Ska gå hem nu. Ska förbi ICA och köpa godis till mamma och köpa kött för det ska vi äta idag. Med ris och sås. Mums!

Så, säger godnatt nu. Fast klockan inte är mycket ^^

Godnatt!

Kram // Yoniz


Kommentarer:
#1: Romii

Go'NATT!!

2008-02-14 @ 16:26:52
#2: YONIZ

GOD NATT ROMIIII

2008-02-14 @ 18:07:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: