Borderline -leva med en diagnos

2008-12-30
09:58:20

sista dagen på året...?
..Eller näst sista dagen?
Visst räknas nyårsafton innan 00:00 som 2008?
måste tänka.....


Ja men det gör det,  då var det klart.  Emelie kommer imorgon ;)
Jag hörde att de kommer att lägga till 1 sekund 2008 för att hålla jämn tids någonting med jordens rotation.
Så därför lägger de till en sekund.
Tänk på det haha ;)
nog om morgondagen, nu tar vi dagen istället.

Jag vaknade för typ 50 minuter sedan för jävla smällare, små sådana - tog mitt pick och pack och gick på helspänn hem till Jim för att kunna sitta vid datan ^^
Tänk att jag gick ut....Jag är inte stort fan av smällare - speciellt inte de på marken. Småskitar smäller de i trappuppgångarna och tycker det är skitkul - eller runt ett hörn så när man kommer gående och svänger så är det smällare där..Kul. De smäller och man skyddar ansiktet och de springer garvande därifrån.
Man ska ju skylla på föräldrarna men det är ju barnen som gör det lix.
Jag gillar smällare som är i luften lix, de är fina ^^
Jag gillar inte ljuden men men...

Nog om det nuu ska jag spela sims - har inte gjort det sen jag gjorde det sist och det var....1 månad sen?
Duktig jag ^^
puss & kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: