Borderline -leva med en diagnos

2008-12-29
09:13:50

julafton & juldagen

jag orkar inte berätta allt.
Bilderna får visa hur fint & kul det var^^
med ett undantag : en kille...SKITJOBBIGT. Han tafsade o skit men tillslut kom vakterna men annars vare askul!

Julafton:



vi var på ett diskotek för första gången & vi är inte ens 18 ännu ;)


jag köpte min första öl fast till mamma på julaftonskvällen :)

sedan köpte jag två till till mamma på juldagen!
Juldagen:



Vi kom hem typ fem - halv sex, skittrötta.
Det blev lyckat.

och snart är det nyårsafton och det ska firas emd rostbiff & någon form av potatis hemma hos moster Solveig & morbror Anders med Emelie såklart, kusin Jim, kusin Pernilla & hennes sambo/fästman? Niklas, och deras dotter Julia. Kanske Pernillas son Josef också om han inte firar med sin pappa!
hörs snart igen !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: