Borderline -leva med en diagnos

2008-08-22
11:18:24

skola

För två dagar sedan började skolan då igen efter sommaren!
Det var jättekul att träffa alla söta igen, det var det som var kul, & äta i matsalen ofc!
Älskar skolans mat, vilket jag aldrig har gjort i de andra skolorna jag gått i ^^

Idag hade jag bara en lektion, eftersom jag inte har Matte B, skitskönt!
På måndag börjar schemat att gälla, och jag gillar inte måndagar, ca 3 timmars håltimma innan sista lektionen, individuellt val. Slutar halv fem på måndagar. Blöh

Men idag kommer Emelie, senare eftersom hon går i skolan i stan, Jim ska komma senare också, vi ska packa,städa och sådant.
Hela helgen kommer att bli packa, städa. Rensa. Kommer inte skriva blogg i helgen, har ju inget Internet hemma, & ingen data och vi kommer ha fullt upp hela helgen.

Men skriver förmodligen på måndag, i skolan :)

Kramsi


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: