Borderline -leva med en diagnos

2008-08-18
14:41:33

frågor
Om du fick en dotter, vad skulle hon heta?

Sara, Alice, Engla eller Josefina
Om du fick en son, vad skulle han heta?
Erik, Elijah eller Noah

Om du fick välja EN talang, vad skulle du välja?

Kunna komma på botemedlet till AIDS!
Vilket djur skulle du vilja vara om du var tvungen att välja?
En fågel ; de är så fria & flyger världen runt
Vad är du riktigt, riktigt rädd för?

Mig själv , mörkret & insekter

Tror du på liv efter döden?

Hum, vet inte. Jag tror att vi inte bara "försvinner". Vi måste ju hamna någonstans, själen alltså!. Men vart?
Jag tror på övernaturliga saker, så svaret får bli, Ja!

Tror du på liv i yttre rymden?

JA ABSOLUT! Hur kan vi vara ensamma i hela stora rymden, det går ju inte? Det måste ju finnas liv någonstans, right?
Alla stjärnor är en sol, jag tror att vid varje stjärna finns en planet som våran. Men det är ju väldigt långt borta.^^

Har du någon hobby, eller något du tycker om att göra när du har en stund över?
Jag tycker om att vara ensam, spela sims 2. jag tycker om handboll. Jag tycker om friidrott. Men jag gör inget speciellt på fritiden, det gör jag är att vara ensam. Skriva blogg.

Vad är det som gör att du vill bo där du bor?
Jag vill inte bo här. Det vill jag inte. Jag vill helst av allt bo i ett land utan vinter. Men där finns det äckliga djur, vanligtvis! Så det får bli någonstans längre söderut från Stockholm, där jag bor nu. Kanske Småland?


Skola & Jobb:

Om du var tvungen att gå om gymnasiet, vilken linje hade du valt?
Hah, inget. Jag går Omvårdnadsprogrammet, och det är jag väldigt nöjd över. Kan inte tänka mig att gå någon annan linje.

Hade du bra betyg när du gick ut gymnasiet?
Jag har två år kvar, så vet inte riktigt ännu! Vänta och se;)
Vad ville du bli när du var liten?
I ordning; Modell. Undersköterska. Dagisfröken. Strippa. (ingen kommentar),Sjuksköterska. Nu funderar jag på sjuksköterska eller läkare?  :funny:


Bloggen:
Vem skulle du helst spendera en hel dag med, Kenza eller Blondinbella?

Oj, läser inte deras bloggar. Har tittat in hos Blondinbella, så det får bli hon då, eftersom jag inte vet vem Kenza är.
Jag skulle ju inte vilja spendera en dag med någon av dem, kanske hälsa bara?

Hur mycket tid lägger du ned på din blogg varje dag?

Oj, olika varje dag!
Vill ju helst skriva minst en gång per dag, inte alltid det går, eftersom vi inte har Internet hemma, eller data för den delen!
Men, 1 timme varje dag kanske?!

Vad tycker du en riktigt bra blogg ska innehålla?
Funderingar, åsikter. Inga modebloggar. Är så trött på dem.
Varför började du blogga?
Jag har så mycket jag vill få ur mig. Och jag älskar att skriva. Så blogga kändes lätt! Har inte haft den så länge men jag har märkt att det har blivit vardag! 
Jag ville också blogga och berätta om mitt liv för att kanske kunna hjälpa andra i samma situation.
Jag har en "personlig" blogg, om min vardag och min traumatiska barndom. Inget mode.

Om du någon gång kommer att sluta blogga, vad tror du att anledningen till det ev. kommer vara?
Det är så rysligt hemskt att fundera över det. Jag har funderar förut på att lägga av, min blogg är inte känd och jag har tänkt att OM den blir det, kommer jag att få kritik, jag tål inte kritik. men jag vill inte slutra blogga, det är min blogg. Min ventril. Jag skriver för mig själv, endast mig själv. Om man sedan vill läsa, varsogod! 


Resor & Framtid:
Vilket är ditt drömresemål?

Irland. Jag vill åka överallt, men Irland är nr.1!
Nr 2 är USA, Florida eller L.A

Hur ser dina framtidsplaner ut?
Delmål 1: Bli psykiskt & känslomässigt bra!
Delmål 2: Gå klart gymnasiet med bra betyg!
Delmål 3: Fast jobb och spara.
Delmål 4: Flytta längre ner i landet. Bort Från Stockholm
Delmål 5: Ut och resa och få familj!


Om du var tvungen att bosätta dig i ett helt annat land, vilket skulle det bli?
Jag har inte besökt så många länder, men Irland, absolut! Annars något varmt land.


Övrigt:
Vem är den snyggaste kvinnliga kändisen?

Öh, Ingen ?

Vem är den snyggaste manliga kändisen?
Mina Westlife-pojkar <3

Din favoritbutik?
Ica Maxi kanske!

Din favoritfilm?
Pirates of Caribbean - alla 3!  Mest 2:an!
Queer as folk! 

Din favoritkaraktär ur en film?
Det får nog bli Jack Sparrow ur "Pirates"-filmerna, och Stuart ur " Queer as folk".


Kommentar:
#1: Perry

Kul att du gillar bloggen, är skönt att kunna skriva av sig och veta att det finns folk som läser som också mår dåligt som kan känna igen sig! Ta hand om dig!

Kram

2008-08-18 @ 15:32:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: