Borderline -leva med en diagnos

2008-08-15
07:14:38

..
Jag har inte haft lust att skriva "ett brev"  till pappa. Ett tips från kuratorn. Har inte haft lust, ork.

Jag ska göra det. Men vet inte när...



Jag har haft problem med att sova hela veckan. Jag har vaknat mellan 4:00 & 6:00 varje dag. Och varit pigg.
Jag har gått upp då, efter att ha vridit & vänt mig ett tag!  En dag vaknade jag vid fyra, resten vid sex men det konstiga är att jag inte kunde somna om. Jag var klarvaken. Spelar ingen roll vilken tid jag går & lägger mig. Jag vaknar iallafall.
Klarvaken. Som om jag inte har gått & lagt mig. Skumt.

Jag har verkligen försökt somna om men jag kan inte, blir rastlös. Går upp & gör inget speciellt.
Men då försvinner rastlösheten.
Men om jag ligger kvar, då blir jag rastlös.
Kan ju bli en bra bok...
Mysteriet hemma hos Johanna - sömnrastlösheten!

Godmorgon !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: