Borderline -leva med en diagnos

2008-08-07
07:30:41

emotions
Igår var jag hos kuratorn och han sa att jag måste få tid snart hos BUP snart, igår var det första gången jag grät där.
Alla andra gånger har jag bara varait arg. Riktigt jävla arg. Han har sagt att jag har jättemycket ilska & besvikelse inom mig.
Så efter ett tag hade jag svårt att andas (kände ett tryck över bröstet), och sa det till honom, och sedan sa jag en sak och började gråta, storgråta, och jag gråter inte inför människor, så tyckte det var jättejobbigt. Men iallafall, jag sa något och började gråta och efteråt kom jag inte ihåg vad jag hade sagt. Han frågade men jag kom inte ihåg, då berättade han.
Då började jag gråta ännu mer. Riktiga krokodiltårar.
Det handlade om pappa. Han har aldrig brytt sig om mig.
Så jag sa : Ska jag behöva ta självmord för att han ska bry sig?
Och nu fick jag tungt över bröstet igen, bara för att jag skrev det.


Jag fick tre nya tider till och vi ska ringa BUP, eller mamma får göra det ^^. Måste puscha (stavning?) på dem.

Efter det shoppade jag & mamma lite med mitt presentkort på kapphal(stavning), det blev svarta jeans (fyfan vad det är dyrt), och en klänning/tunika/tröja, vad det nu är. Rosa. För stor.
Köpte en flera storlekar för stor för att jag ville det. Tycker det är snyggare.
Fast jeansen var också lite för stora. Men de sitter ju kvar det är huvudsaken.

Godmorgon förresten :)

Kommentarer:
#1: ellinor

känns bättre när man gråtit ibland, i alla fall för stunden. hoppas du får tid hos bup snart också, tänker på dig (:



btw, dikten var värsta.. bra! elöler hur säger man.. fin! :)

2008-08-07 @ 07:56:27
#2: Jag

Ja, det gör det!



Hah, Tack :)



Tänker på dig osså<3



2008-08-07 @ 12:04:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: