Borderline -leva med en diagnos

2008-04-30
13:29:22

Valborg
Idag är det 30 april. Valborg. Sista praktikdagen.

Jag är på dåligt humör idag, för jag vill verkligen inte sluta..

Jag böt pass idag, jobbade 7-13 eftersom det är sista dagen o allt. Jag kan inte fatta att det har gått så jädrans snabbt.
Jag vill inte tro det, jag vill ju fan tillbaka. De sa att jag var välkommen tillbaka, o jag ska söka jobb där nästa sommar som vikarie!

Igår gick jag med sjuksköterskan Karin, jättesnäll!
Och hon sa att hon aldrig mött en så ambitiös elev förut!
Jag ville ju aldrig gå hem ;) De tyckte jag skulle sova över där för det var ju lika bra.
Jag dök upp tidigare än när jag skulle börja och gick hem senare, höhö!

Fick ju högsta betyg också kan jag ju skryta med!
Trodde inget annat !


xoxo

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: