Borderline -leva med en diagnos

2008-04-08
13:34:27

Hej å hå

Tjenare !

Började 7 o Slutade 13 idag, (otroligt)!
Och jag är ledig imorgon wohoo, jag är helt slut.

Praktiken går super och det är väldans roligt och eftersom jag har tystandsplikt kan jag inte säga mycket mer!

Jag gick mest bredvid första veckan men idag fick jag börja göra saker.
Kunde ju inte deras rutiner och så, det var därför jag mest gjorde småsaker och tittade på :)

Jims 40-års fest i fredags var väldans rolig, dansade och har väldigt ont i fötterna( inte bara pga det)!
Det enda som var tråkigt o dåligt var att de gamla klagade på musiken och att det var för mörkt blöh..
Herregud det var ju inte 80-års fest utan 40-års fest!

"Jajaja,jag dör snart iallafall"


Det var lite uppgradering, ska försöka skriva lite oftare men jag hinner faktiskt inte, förlåt.

xoxo Y


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: