Borderline -leva med en diagnos

2007-12-26
16:58:28

Julafton & Idag
Julafton

Ja, julafton blev lyckat!
jag fick:
200 kr presentkort H&M av : Bästavän<3
500kr presentkort Cubus av : Mamma <3
Påslakansset av : Yennie (syrra) - skitfiint!
Tjocktröja md luva av : Jessica & Rambo och Jennifer<3
Jag och Emelie fick en varsin biobiljett av: Jim<3
100 kr av : Solveig (moster)<3
200 kr av : Mormor<3

jag fick julklappar av släkt jag inte visste att jag skulle få av. Det var roligt.
Tackar!


Idag

Idag har jag spelat the sims2, det har jag inte gjort på jättelänge så det var kul! . Jag och Jim gick och handlade sedan ringde Emelie och sa att hon skulle komma idag!
Så idag kom Emelie till mig för imorgon ska vi vara kattvakter i Årsta Havsbad åt min moster Ingalill, hennes faster då.
Vi ska sova över där till på fredag och sedan ska hon hem och sedan kommer hon tillbaka till nyårsafton för det ska vi fira tillsammans.
Puss & Kram och Gott nytt år på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: