Borderline -leva med en diagnos

2007-12-10
15:53:27

10 december
Har inte skrivit på länge men har ju ingen egen data så men men.
Jag kom på äkta grejen idag, jag är blyg när det gäller killar men jag måste börja göra saker, gå på fester med kompisar och våga göra mer, typ prata med killar, varför är det så svårt?
Några tjejer i klassen ska och måste hjälpa mig med kontakter, typ bra sidor, bra killar , i´m desperat, där kom det lite svengelska !
Åh , jag vill och jag måste, det måste finnas någon till mig, jag behöver inget seriöst förhållande, det skulle vara trevligt men om det inte går så går det inte då kan man träffas bara lix, komma ut lite och träffa männiksor, helst singelkillar då ;D
? - jag känner mig helt död, helt okänd liksom, vad gör det om jag skämmer ut mig, man lever ju liksom nu, tänk lite nu , visst man gör bort sig för stunden men sedan då?
Hellre chansa än inte alls, för tänk om chansen är något bra, något äkta.
Gaah - nu ska det fanimej vara slut. Nu ska jag bli oblyg mot killar. Jag måste.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: