Borderline -leva med en diagnos

2013-05-08
13:10:41

Älskade vän<3
LYCKLIG!!!! Min bättre halva kommer hem från Öland sista helgen i maj/första helgen i juni!! Har inte setts sedan nyår. Överlycklig!! Saknar Ellinor så otroligt mycket! Bara få prata med henne, ansikte mot ansikte gör mig så glad! Sms o brev i all ära, men inget slår att prata ansikte mot ansikte! Vi har hela sommaren på oss, och jag vill att den här sommaren ska bli den bästa, ska vara med henne så mycket jag kan, om jag så ska kidnappa henne ;-) Mando Diao på skansen, segla, Gröna Lund, konserter på Gröna Lund, picknick, promenader, gå runt i Stockholm! Kanske en Båtkryssning?! Ser fram emot denna sommar, med min vän! Älskade vän, min Ellinor! Du gör mig hel<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: