Borderline -leva med en diagnos

2015-10-28
17:16:21

Livet.
Så mycket känslor i luften. Mestadels positiva måste jag säga!
 
Tiden har gått väldigt fort sedan i somras - samtidigt väldigt sakta. 
Min tillvaro i livet förändrades till det bättre den 13 juli då jag inte längre var singel utan i ett förhållande med min kära J.
Så otroligt kär i honom, aldrig upplevt dessa känslor och så mycket känslor. Han är underbar, ställer verkligen upp för mig, och jag för honom!
Vi bodde hos hans far i ca 3 månader sedan beslöt vi för att prova att bo hans mor då det blev för trångt hos hans far! Jag trivs bättre här :) Vi letar eget så klart men det är sjukt svårt..
 
Den 13 oktober firade vi 3 månader genom att gå ut och äta på Maestro i Stockholm, rekommenderas starkt för övrigt! Deras oxfilé är superb!
 
Men nu till det jag egentligen vill skriva om.
Den 17 oktober hade jag o J en myskväll. Vi lagade god middag, han stod för köttet och jag för potatisgratängen! Jättegott blev det! Ett glas gott att dricka och tända ljus! Så romantiskt :)
Sedan beslöt vi oss för att bada bubbelbad, J satte på pianomusik via Spotify för att höja mysfaktorn, det fungerade! 
Men bäst av allt på hela kvällen - J friade till mig i bubbelbadet! Så romantiskt! Jag trodde ALDRIG att jag skulle få en pojvvän och trodde ännu mindre på att få en fästman :) 
Så onsdagen den 21 oktober köpte vi förlovningsringar! Superfina, längtar tills vi har dem! 2 veckor från beställningsdagen sa dem i butiken, man kan ju hoppas att det går fortare!
Kommer känna mig stolt när jag visar upp den! Han är min <3
 
Vi berättade för familj/släkt i söndags, 25 oktober! Så det är även offentligt vilket gör att jag skriver detta mu i bloggen! 
 
Jag är så lycklig. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: