Borderline -leva med en diagnos

2011-06-17
11:05:34

about yesterday and the weekend ahead
Igår var det min första dag på mitt nya sommarjobb, undersköterska på Karolinska Universitetssjukhus i Huddinge :) Efter sommaren blir jag timanställd så jag blir nog kvar där ett tag :)

Mina nya arbetskamrater kände igen mig, de flesta efter att ha tittat två gånger ;) Kommer ju dit efter några månader och nyklippt så det är ju inte så konstigt! De hälsdade mig välkommen och några sa att det var kul att jag var tillbaka, vilket kändes skönt!
Det gick bra igår, jag dödade ingen och jag hade kul! Har ju introduktionspass nu i början för att komma in i rutinerna för att kunna gå helt själv tillsut, vilket gör mig nervös men det är ju bara att fråga :)
Jag är faktiskt HELT NY så de har nog överseende med att jag kommer glömma vissa saker kanske, vem vet, jag kanske lär mig jävligt fort och inte glömmer alls! I don't know, the future will let us know for sure :)

Idag är jag ledig, jobbar lördag kväll och söndag dag, så det blir inget bloggande (vilket jag är dålig på annars också) och det blir inget twittrande eller facebookande! Men jag sparar till en ny stationär dator så jag kan fixa internet och bli bortskämd med det för en gångsskull!

Håll ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: