Borderline -leva med en diagnos

2011-04-04
08:57:34

snabb som tiden
Tiden går så sjukt fort har jag märkt, det är redan april 2011. SJUKT. På fredag åker jag och Emelie till Irland för att gå på Westlife konsert, det känns som om det var typ en månad sedan som vi beställde och allt och nu är det på fredag vi åker, tiden går läskigt fort.
Och snart är det studentskiva också, sen är det maj och sen är det stress för att bli klar med allt innan betygen ska sättas....sen är det student! Jag är stressad, nervös och rädd inför framtiden, men även hoppfull och glad att ett nytt kapitel i mitt liv börjar :)

Jag är glad att jag har sommarjobb, det känns tryggt men jag är ändå rädd för det, för då är jag undersköterska och ska klara mig själv, kastas ut till vargarna! Hjälp!

I sommar börjar mitt nya liv och jag ser fram emot framtiden :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: