Borderline -leva med en diagnos

2010-09-29
08:18:44

idag är en ny dag
Jag har fastnat totalt för en låt med Joe McEldery (?) - The Climb.
Den är jävligt bra, texten och musiken, allt bara...AHHHH!
Tips lite sådär bara ^^

Idag är det onsdag, vilket jag trodde att det var igår! Börjar kl 10 men sitter i skolan nu för att passa på att sitta vid datan! Synd att det inte finns ljud på dessa datorer, då hade jag suttit vid youtube!
Om ca 6 veckor kan jag sitta vid youtube, ska då vara kattvakt hos min syster igen, hon åker till Tunisien igen för att träffa en kille hon gillar där! Då kommer jag passa på att droga Westlife på youtube!

Idag har vi en ganska skön dag, socialpsykiatri, sedan svenska B och lunch, sen projekt sen slutar vi ! Om vi inte har klassråd för att prata studenten ^^

Jag fick nu en stark känsla av att vilja flytta...Bara sådär lite plötsligt. Tänk vad skönt att flytta från Haninge!
Hm, dröm vidare...




Nej, nu ska jag in på FB & sedan leta datum till turné i Irland, med Westlife såklart! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: