Borderline -leva med en diagnos

2010-06-12
19:23:04

Moster för 7:e gången
DET BLEV EN FLICKA! xD

Den 11 Juni kl 23:56 föddes min systerdotter - hon har inte fått något namn annu - de väljer mellan 3 st ;)
Hon är jätteöt!
Hon föddes på BB i Södertälje - hon skulle ha åkt till Sös men det var fullt så då skickades de vidare till Södertälje !
Jag är kär i den lilla flickan - så underbar!



På bilden är hon cirka en halvtimme gammal ! <3



Igår fyllde även min moster Ingalill 60 år så idag var det fest i Årsta - det var grillat och jag är precis hemkommen därifrån - det blev långtråkigt och kallt så jag drog hem ;)
Ska även titta på en film som börjar kl 21, kommer inte ihåg vad den hette men skitsamma ^^
Nej, ta er i brasan - nu drar jag ! Ciao

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: