Borderline -leva med en diagnos

2010-12-03
12:31:29

oops I did it again
Jag är ju jättedålig på att blogga. Det här får bli ett snabbt inlägg bara för att!
Idag är det sista dagen på praktiken, 2 veckor är redan slut, och det suger faktiskt. Ska dit efter kl 2 idag och hämts mitt omdöme, sedan får man gå, behöver alltså inte "jobba" idag, hade inte varit några problem för jag tycker om det, men nu är det så!
Jag ska definitivt söka dit igen, typ sommarjobb eller som timmis!

Jag har också under tiden jag inte bloggat fått hem Westlife's nya cd och DVD, ÄNTLIGEN!
De nya låtarna ar ju bara FÖR BRA!! Jag är inte förvånad, but WOW they are AMAZING <3

Nej, eftersom det inte går att lägga in bilder här fortfarande, så tänker jag göra det på FB, ha det bäst!

Kommentar:
#1: Pederanne

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-12-29 @ 13:52:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: