Borderline -leva med en diagnos

2010-12-06
10:08:23

Ellinor fyller 20 år idag:-D WOHO
Idag fyller min bättre halva 20 år! GRATTIS Ellinor på födelsedagen:-D Det osynliga bandet mellan vänner går från hjärta till hjärta, jorden runt. Du har det alltid med dig och det består av allt ni sagt och gjort tillsammans. Du lyser upp mitt mörker, som en sol, min vän. Det är du som gör att jag andas och ser, skrattar och ler. Du betyder allt för mig, jag älskar dig så mycket och är så tacksam att du finns:-) En dikt jag skrivit: en blomma vissnar, ett blad faller av, två vänner skiljs, men ALDRIG du och jag<3

Kommentar:
#1: ellinor

aldrig att du och jag skiljs åt, vi ska alltid vara tillsammans bästaste vän. oavsett vi är två blad på samma gren, i samma skola, eller om vi är på varsin sida om jordklotet, vi är tillsammans ändå! <3



tack för det finaste grattis på födelsedagen! jag älskar dig johanna <3

2010-12-06 @ 19:30:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: