Borderline -leva med en diagnos

2009-09-22
10:44:54

ny vecka, nya tag!
Jag har inte skrivit på länge för jag har varit sjuk, min halsmandel har varit så stor att man kan hångla med den, feber och ont i hela kroppen, så har inte varit i skolan, bara hemma, så har inte haft tillgång till data!

Men sitter just nu i skolan, jättetrött men mår ok, inte riktigt bra men dugligt^^


Jag har håltimme nu, sedan lunch, och sen MSK pch sist men inte minst, Ind. Val, jag har Fotografisk Bild A, dubbeltimme så jag slutar vid ca 18:00....Kul, jättekul..NOT.
Lektionen kanske är kul, men inte att sluta så sent, är det lagligt ens? Får väl bara vara en viss tid om dagen i skolan, som med jobbet? I don´t know, men får sovmorgon på fredagar istället, men slutar hellre tidigt än börjar sent.
Nu ska jag titta vidare, =)
ha det bäst!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: