Borderline -leva med en diagnos

2009-04-29
13:28:07

Fet fest imörrn
Jag sov länge idag. För länge, har ont i huvudet nu "/
Vet inte varför, eller om det är vanligt men sover jag över 9 h så får jag ont i huvudet.


Imorgon är det valborg, jag ska nog ta en cider eller två. Nu i veckan så har brasar brunnit två gånger redan, i måndags kväll & igår (tisdag). Kul.
Barn som gillar att förstöra. Inte kul alls. Så nu kanske det inte blir någon eld, eller en väldigt liten en om någon hinner bygga på den lix, tveksamt.
Men men, vi ska grilla, äta gott & jag ska supa mig dyngrak, inte!
Jag har aldrig varit full & tänker inte bli det, så onödigt, inte när jag fyller 18 år heller för jag vill komma ihåg den speciella dagen!
Man kan dricka för att det är gott inte för att bli full. Tycker jag iallfall, sedan om andra vil bli fulla, (kan inte se det roliga i det?), så är det upp till dem.

Jag skriver nog en liten liten snutt innan jag beger mig på fet fest i  förra lägenheten, som nu är en utav kusinernas, vi böt ju^^
Kommer bli konstigt. Bott där i 17 år, samma sak hela tiden och sedan ska man in i samma med helt olikt möblemang och allt, och 3 hundar och 2 katter och allt dom nu har!
Skumt vill jag säga.
Men nu ska jag bege mig hemåt och köpa någon grönsak till maten - minimajs kanske, vi får se! Är galen i det^^
Kanske inte passar till ris & scnitzel (?) men skitsamma^^

Hörs imörrn förmodligen =)
Om inte - Ha en bra valborg !
X

Kommentar:
#1: ellinor

fick du det bra på valborg? :) <3

2009-05-01 @ 19:53:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: