Borderline -leva med en diagnos

2008-09-23
08:10:21

G´day
Huvudvärk. Ont i örat.
hejohå.

Jag har en sak o klaga på när det gäller min o mammas nya lägenhet, inte på lägenhet utan en granne.
åhh vad han är jobbig. För det första så ställer han soprona utanför dörren så det stinker i hela trappen. Euuh.
Vi bor vägg i vägg, så mitt sovrum är mot hans vardagsrum eller sovrum, whatever, och när jag ska sova så hör jag vartenda jävla ord han säger. Han pratar (skriker när han pratar) och jag hör verkligen vartenda ord.
Han pratar på arabiska eller liknande språk så jag fattar inte vad han säger, men om jag kunde fatta, så skulle jag höra alla detaljer osv.
Det är sjukt irreterande, jag kan inte sova. Han skrattar så att det ekar lix.

Jaja, börjar om 5 minuter så ska in en snabbis på bdb innan, hejdååå

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: