Borderline -leva med en diagnos

2008-05-06
15:40:46

tisdag hela dagen
Jag tänkte snart pallra mig hemåt och äta dillkött med potatis (jag har tjatat mig till det) !
Jag blev sugen på det typ förra veckan när det var det till lunch på praktiken och det vattnades i munnen på mig och sedan dess har jag tjatat på mamsen och nu, idag ska jag få det!
Tänk vad mat kan få en att bli glad?!

Nog om mat.  Tänkte meddela att jag har skrivit en ny sak. Faktiskt. Ingen dikt, utan mer som, inget brev heller. Jag vet inte vad det är.
Jag bara skrev. Kan man säga att det är en dikt? Neej, tycker jag inte. Skitsamma . Tänkte dela med mig iallafall.



Att önska livet ur någon är allvarligt.
Men att önska livet ur dig, spelar verkligen ingen roll. Du är inte värd någonting, ändå lägger jag ner min tid på dig. Jag hatar dig.
Varför lägger jag ner min tid på dig?
Jag fattar det inte?
Om det är någon som inte är värd att ens tänkas på så är det du.



Ni kan ju gissa vem det är till. Äcklet.

Jown

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: