Borderline -leva med en diagnos

2008-05-02
11:39:40

E<3

Emelie är underbar. Hon var astrött igår och orkade inte komma sa hon men jag lyckades övertala henne att vi kan vara trötta tillsammans och samtidigt ha roligt, så Emelie Söt satte sig på tåget från Ösmo 21:15 och gjorde en trött entré och fick ett ligg (inte bokstavligt).

Vi gick hem till mig och vi bestämde att det var dags att sova. Och nu idag har vi bestämt att...Vi ska till Gröna Lund i slutet av maj när vi får barnbidrag /studiebidrag. Fatta kul!
Och vi bestämde vad vi ska äta idag, Kött med ris och bearnaisesås,mums!
Och mamma är så söt som tänker göra det också,puss på dig<3

Jag passar på att skriva nu för Emelie duschar och jag är så mätt, har precis ätit frukost. Fil med Musli med frukt i.

Nyttigt för en gångsskull.


xoxo Johanna


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: